اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت
سرخط خبرها

کاهش ۲درصدی جرایم اولویت دار در ۹ ماهه امسال نسبت به سال قبل در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۵۱۲۲۰
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
کاهش ۲درصدی جرایم اولویت دار در ۹ ماهه امسال نسبت به سال قبل در خراسان رضوی
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه جرایم اولویت دار در ۹ ماهه امسال در استان نسبت به سال قبل کاهش داشته است، اظهار کرد: نباید اجازه دهیم تا واحد تولیدی غیر فعال شود‌.

به گزارش شهرآرانیوز، سید امیر مرتضوی با اشاره به کمیسیون‌های شبه قضایی افزود: در ابن زمبنه صرف تشکیل شعبه نباید مهم باشد. باید قضاتی در این زمینه ورود پیدا کنند که صنعت و تولید آشنایی دارند. باید تمام تلاش ما باید بر این باشد که حتی یک کارگر بیکار نشود.

وی خاطرنشان کرد: سازمان‌ها و دستگاه.ها مکلفند از واحدهای تولیدی پشتیبانی کنند.

مرتضوی بیان داشت: متاسفانه دید دستگاه‌های ما این است که به سراغ برندها می‌روند. یک برند باید با تمام وجود حفظ شود‌. آسیب از بین رفتن برندها زیاد است. وقتی پرونده ای برای واحدها تشکیل شود باید کارگروهی وجود داشته که ابعاد را بررسی و سپس پرونده تشکیل شود. 

قائم مقام ستاد اقتصاد مقاومتی استان ادامه داد: خراسان رضوی در جرایم اولویت دار در ۹ ماهه امسال ۲ درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته است که یکی از دلایل عمده این کاهش نگاه همکاران قضایی به بخش تولید و کار آفرینی است. هر قدر در حوزه تولید و کار آفرینی تلاش شده و مشکلات حل شود جرایم کمتر می‌شود. طی ۶ ماه ابتدای سال جاری مشکل ۵۶۳ واحد تولیدی در خراسان رضوی رفع شده که ماحصل تلاش و پشتکار همکاران قضایی است. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->